درتاریخ 11 آبانماه 1395 ، از طرف گروه آموزشی شیمی نوشهر ، جلسه ای به منظور قدردانی از زحمات چندین ساله همکاران پیشکسوت این گروه ، برگزار گردید .

هشت پیشکسوت گروه شیمی به این جلسه دعوت شده بودند : آقایان دژآباد ، اسحاق نیموری ، کیاکجوری و باقری ؛ خانمها روحی ، الیکایی ، شیخ پور و حسین زاده . در این جلسه که سرشار از همدلی و دوستی بود ، در آغاز ، سرگروه شیمی به حاضرین خیر مقدم گفت و از حضور تمامی همکاران پیشکسوت و شاغل در جلسه تشکر کرد .

در ادامه ، رییس و معاون آموزشی محترم اداره ، جناب آقایان کوچ پیده و غریب سامی ، با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه ، از زحمات چندین ساله پیشکسوتان تقدیر و تشکر کردند . یکایک پیشکسوتان عزیز نیز با بیان تجربیات ارزنده و خاطراتی از دوران تدریس خود ، باعث شادمانی شرکت کنندگان در جلسه شدند . این جلسه ، با تقدیم تقدیرنامه و تندیس یادبود گروه شیمی به همکاران پیشکسوت و صرف شام به پایان رسید .

گروه آموزشی شیمی نوشهر...
ما را در سایت گروه آموزشی شیمی نوشهر دنبال میکنید
برچسب: تجلیل از همکاران زن, نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت: 1:58