به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ، گروه آموزشی شیم نوشهر ، مسابقه عکاسی با موضوع «شیمی ، علم زندگی» را در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم برگزار کرد .

بیش از 30 نفر با حدود 80 عکس در این مسابقه شرکت نمودند . عکسها توسط 3 نفر از همکاران گروه شیمی نوشهر مورد داوری قرار گرفت و دو عکس رتبه برتر را از آن خود کردند .


برندگان مسابقه عبارتند از :
1- سرکار خانم مهدیه ابراهیمیان از دبیرستان فرزانگان نوشهر
2- سرکار خانم زهرا دشتکی از دبیرستان فرزانگان نوشهر
صبح روز سه شنبه 25 آبان 1395 ، طی مراسمی در دبیرستان فرزانگان نوشهر ، جوایزی به این دو دانش آموز اهدا شد .
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۵ساعت 23:27 توسط سرگروه شیمی نوشهر |
گروه آموزشی شیمی نوشهر...
ما را در سایت گروه آموزشی شیمی نوشهر دنبال میکنید
برچسب: مسابقه,عکاسی,شیمی, نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 11:40