مسابقه عکاسی شیمی

خرید بک لینک

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ، گروه آموزشی شیم نوشهر ، مسابقه عکاسی با موضوع «شیمی ، علم زندگی» را در بین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم برگزار کرد .

بیش از 30 نفر با حدود 80 عکس در این مسابقه شرکت نمودند . عکسها توسط 3 نفر از همکاران گروه شیمی نوشهر مورد داوری قرار گرفت و دو عکس رتبه برتر را از آن خود کردند .

برندگان مسابقه عبارتند از :

1- سرکار خانم مهدیه ابراهیمیان از دبیرستان فرزانگان نوشهر

2- سرکار خانم زهرا دشتکی از دبیرستان فرزانگان نوشهر

صبح روز سه شنبه 25 آبان 1395 ، طی مراسمی در دبیرستان فرزانگان نوشهر ، جوایزی به این دو دانش آموز اهدا شد .

+ نوشته شده در سه شنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۵ساعت 23:27 توسط سرگروه شیمی نوشهر |
گروه آموزشی شیمی نوشهر...

ما را در سایت گروه آموزشی شیمی نوشهر دنبال می‌کنید

برچسب: مسابقه,عکاسی,شیمی, نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 11:40

صفحه بندی