اولین جلسه, گروه, آموزشی, نوشهر در سال تحصیلی, جدید ، در تاریخ یکشنبه 23/7/1396 در دبیرستان شهید رجایی نوشهر برگزار شد .

در ابتدای جلسه ، در یک جلسه عمومی ، معاون محترم آموزشی اداره بیاناتی ایراد کردند . در ادامه ، در جلسه تخصصی گروه شیمی, که پنج تن از همکاران گروه آموزشی شیمی در آن شرکت داشتند ، در خصوص مباحث اداری و تخصصی گروه بیاناتی ایراد کردند .
مهمترین مباحث مطرح شده :
- ارایه گزارش کار گروه در سال گذشته
- اعلام برنامه های گروه آموزشی در سال جدید
- همکاری بیشتر از پیش همکاران با گروه آموزشی
- بررسی سوالات امتحانات نهایی و کنکور
- بررسی همه جانبه کتاب جدیدالتالیف شیمی پایه یازدهم
مهمترین چالش های موجود :
- برای جلسات تخصصی گروهها ، دوره ضمن خدمت لحاظ شود تا همکاران انگیزه بالاتری برای شرکت پیدا کنند
- عدم تخصیص بودجه برای برخی از طرح های پیشنهادی
پیشنهادها برای جلسه آینده :
- پیگیری کارهای پیشنهاد شده در این جلسه
- بررسی بخشی از کتاب شیمی پایه یازدهم
- جمع آوری تحلیل سوالات امتحان نهایی وکنکور
گروه آموزشی شیمی نوشهر...
ما را در سایت گروه آموزشی شیمی نوشهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: يکشنبه 25 آذر 1397 ساعت: 16:52